Find din lokale maler i Roskilde

05 October 2021

I den centrale del af Østsjælland finder vi Roskilde. Roskilde er især kendt for sin årlige festival og det store dyrskue som begge afholdes på Dyrskuepladsen lidt uden for selve byen.

Samtidig er Roskilde et jernbane knudepunkt for tog som kører både østover og sydpå. I Roskilde finder du det berømte vikingeskibs museum samt en af landets smukkeste domkirker. Og så er Roskilde hjemsted for Roskilde Universitetcenter, måske bedre kendt som RUC.

Roskilde er en af landets ældste byer, og med sine godt 50.000 indbyggere landets tiende største. Det er blevet utroligt populært at bosætte sig i Roskilde hvis man ønsker at komme på afstand af hovedstaden men samtidig ønsker nem adgang dertil. Foruden de mange tog, der hver dag sætter kurs mod København, kan du via motorvejen være i byen på under en time.

Roskilde egner sig særdeles fint som hjemstavn for pendler familien idet der i selve byen findes op til flere folkeskoler og privat skoler samt hele tre gymnasier, et handelsgymnasium og et teknisk gymnasium plus et hav af gode daginstitutioner. Og så er Roskilde en by som er kendt for sine mange kultur, sports og fritids tilbud.

Sæt familiens nye bolig i Roskilde i stand inden I flytter ind

Du og din familie glæder jeg helt sikkert til at påbegynde jeres nye tilværelse som roskildegensere. Men I bør vente med at flytte ind til den nye bolig er sat i stand.

Det er nemlig meget nemmere for håndværkerne at komme i bund med deres opgaver hvis boligen står tom. Og selv om boligen ikke trænger voldsomt til en renovering vil frisk maling på vægge, lofter og indvendigt træværk kunne gøre underværker.

Den bedste maler Roskilde finder du hos den lokale afdeling af Malerkanonen. Klik ind på malerkanonen.dk og få et skarpt tilbud på indvendig maling af boligen.