Svar på dine kunders spørgsmål på en blog

26 March 2021
Emilie Jacobsen

editorial

Får du ofte henvendelser fra dine kunder med spørgsmål til dine produkter? Måske får du endda ofte de samme spørgsmål? Det kan tage meget tid for dig, hvis du skal blive ved med at svare på deres spørgsmål. Samtidig vil du jo også gerne være høflig over for dem. 

En god måde for dig at spare tid, men stadig svare på dine kunders spørgsmål er ved, at du opretter en blog i forbindelse med din virksomheds hjemmeside. På bloggen kan du besvare alle de spørgsmål – og flere til – som dine kunder kommer med. Når dine kunder spørger, kan du derfor henvise til bloggen. Men forhåbentlig har de selv fundet svaret allerede. 

Uddeleger opgaven med at skrive 

Men skal du så til at bruge en masse tid på at skrive blogtekster? Der er jo tusind andre ting, som du også skal have styr på, når du har din egen virksomhed. Det er heldigvis ikke nødvendigt.

Gennem et bureau som Wordpens.com kan du hyre en blogger til at hjælpe dig. Du kan vælge mellem at få skrevet to, fire eller otte blogindlæg om måneden, hvilket hjælper dig med hurtigt at få en blog i gang, hvis du ønsker det.

Når du hyrer Wordpens.com til at stå for din blog, tager I først en snak om, hvad du gerne vil have til at stå på din blog. Du har sikkert en masse ideer til emner. Har du ikke det, kan du dog være sikker på, at de nok skal komme med nogen. 

Derefter finder de en freelanceblogger, der kan skrive teksterne og finde billeder. Til sidst får du den færdige tekst til godkendelse, inden den skal lægges op på din hjemmeside. Nemmere kan det næsten ikke blive for dig at starte en blog. 

Så hyr en blogger til at hjælpe dig. Læs mere her