Vil du have et personligt touch på din blyant eller suttekæde?

14 July 2021
Johanne Hansen

Et personligt touch

Hvad enten du har din egen taske, eller din egen blyant eller dit eget hårbånd med navn på, så er der ingen tvivl om, at det for mange betyder rigtig meget, da det giver én et indtryk af, at man ejer noget “personligt” – noget personligt, som ingen andre har.

Af samme årsag er den klassiske mor og fars dags gave, da også en kop med enten “mor” eller “far” på oftest bliver givet som gave. Eller den klassiske studentergave, hvor man kan give et armbånd med enten navn eller gymnaiset skrevet på.

Der er også kommet nøgleringe til, hvor man kan få indgraveret et symbol, en tekst eller noget helt tredje, som også kan give én en følelse af, at det er noget helt personligt.

Et hit hos børnene

Som bloggen startede med, er der ingen tvivl om, at børne ting såsom blyant, hårbånd eller noget helt tredje, også er utroligt sjovt for børnene at få indgraveret navn hos.

Men når det er sagt, er det faktisk også utroligt praktisk. For forestil dig, at dit barns sutteklud bliver væk – men navnet er indgraveret? Så er suttekluden reddet, og pludselig er hele dagen reddet. Noget der er nummer et på vigtigheds listen for små børn er faste rammer og tryghed. Det betyder, at tabet af ens sutteklud faktisk kan betyde mere, end hvad man lige går og tror.

Det samme kan også gælde som børnene vokser – her ville det måske være personalet eller skoletasken, som er god med navn. Især også blyanter eller viskelædre, som i mange tilfælde, bliver væk og byttet ud – her er det også rigtig smart, at der står navn på.

På den måde vil der være ingenting for de små at diskutere om, når folk får smidt deres yndlings blyant væk. Læs mere om mulighederne for personlige og indgraverede blyanter lige her: https://xn--brnebutikken-vjb.dk/information/inspiration/