Microsoft Office er nok den platform for erhvervs rettede applikationer, som er mest udbredt på kontorer over hele verden. Microsoft Office samler de programmer, som indeholder de mest anvendte funktioner til brug i forbindelse med økonomiske beregninger, statistik projekter, kommunikation samt udfærdigelse af præsentationer, under én paraply.

Samtidig er de enkelte applikationer indbyrdes kompatible, hvilet muliggør integration af de forskellige funktioner, til gavn for det gode work flow. Af de programmer, som indgår i en Microsoft Office pakke, kan nævnes Microsoft Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Power Point og Microsoft Access. Alle disse programmer har hver deres spidskompetencer, og integrerer smukt med hinanden. Og med Microsoft Office 365 får du adgang til disse – og flere – applikationer gennem skyen, så du aldrig mere behøver at opgradere manuelt.

Hvad er Microsoft Office 365?

Microsoft Office 365 er den seneste videreudvikling af Microsofts arbejds platform. Ved hjælp af en flerbruger licens får medarbejderne adgang til alle de programmer, som findes i Microsoft Office pakken, via internettet. Den enkelte medarbejder har sin egen konto på Microsoft Office 365, og kan her igennem hente applikationer samt samarbejde med kollegerne ved hjælp af Microsoft OneDrive eller Sharepoint. Dette letter processerne i forhold til såvel videndeling som sikkerheden ved deling af dokumenter inden for virksomheden. Når et dokument er lagret i Microsoft Office 365 OneDrive, er det tilgængeligt for de særligt udvalgte, og effektivt beskyttet mod alle andre.

Lær at udnytte mulighederne i Microsoft Office 365 med et målrettet kursus

Er din virksomhed netop skiftet til Microsoft Office 365, er det en rigtig god idé at opgradere medarbejdernes kendskab til dette effektive arbejdsredskab. Dette kan gøres ved at sende alle på kursus, således at alle er up to date med den nye måde at arbejde på. Du kan finde Microsoft Office 365 kurser hos den danske kursus udbyder 4d.dk