Find det rette løbehjul til børn

16 November 2020
Astrid Pedersen

editorial

Er du i markedet efter et løbehjul til dit barn? Så kan du med fordel læse med i det følgende.

Hvilket løbehjul skal jeg vælge til mit barn?

Du skal altid vælge et løbehjul som matcher barnets alder og udviklings trin. En tumling på to år vil for eksempel ikke have hverken balancen eller koordinationen til at kunne begå sig trygt og sikkert på et tohjulet løbehjul. Du bør derfor vælge et trehjulet løbehjul til din tumling.

Med et trehjulet løbehjul kan din lille søn eller datter vænne sig til fornemmelsen af at køre løbehjul – og når han eller hun så er lidt større kan du investere i et rigtigt løbehjul med to hjul. Disse fås i børnestørrelse og er fremstillet i et lettere materiale end de løbehjul som helt store børn, teenagere og voksne benytter. Med et børne løbehjul kan du således være sikker på at barnet kan håndtere køretøjet.

Hvor kan jeg købe løbehjul til børn?

Hos Ude-Leg finder du et stort udvalg af flotte og velkørende løbehjul til store såvel som til mindre børn. Samtlige løbehjul du finder i den online shop hos Ude-Leg er testet og godkendt. Dette er din garanti for at det nye løbehjul du køber til dit barn er sikkerhedsmæssigt forsvarligt og kan holde til børns til tider hårdhændede behandling.

Du kan finde både trehjulede og tohjulede løbehjul hos Ude-Leg, lige som Ude-Leg tilbyder et stort udvalg af løbehjul med elmotor. Med et el løbehjul kan du eller dit barn komme hurtigt rundt på en nem og sikker måde så længe I husker at bære hjelm. Og så skal du samtidig huske at barnet skal være fyldt 15 år for på lovlig vis at færdes på sit el løbehjul på offentlig gade og vej.

Du kan se det store udvalg af løbehjul til børn i den online shop på Ude-Leg.dk